Autor |
Wiadomość |
artq1406
Gamer
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Pytanie |
|
Witam,
mam pytanie ile można mieć maksymalnie kart w ręku, ponieważ niektóre osoby mówią mi, że mogę mieć 7 w ręku maksymalnie i nie mogę mieć więcej i wtedy muszę je discardować.
Proszę o odpowiedź czy jest jakaś maksymalna ilość kart w ręku, a jeżeli tak to co trzeba zrobić z nadwyżką jej.
2 pytanie. Mam equipment Civic Saber,czy z equipowana kreatura dostaje za każdy kolor, który muszę za nią zapłacić dostaje +1 czyli np muszę zapłacić za kreaturę 2 czerwonej many to dostaje +2 do powera czy tylko + 1 ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez artq1406 dnia Śro 20:39, 19 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 20:37, 19 Gru 2012 |
|
|
|
|
Chmielu
Pros
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 329 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CK |
|
|
|
1. Maksymalnie kart możesz mieć 7 w przypadku nadwyżki discard
2. Civic Saber daje +1/+0 za każdy kolor krity a nie za każdy kolor który zapłaciłeś
czyli zwykła czerwona krita np ( raging goblin) dostanie +1 a 2 kolorowa np (Frostburn Weird) +2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:22, 19 Gru 2012 |
|
|
artq1406
Gamer
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
mam następne pytanie, czy kreatura która miała counterke np +1 + 1 i poszła do graveyardu i użyję na nią np. rise from the grave to wróci ta kreatura z ta counterka czy bez counterek ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:21, 19 Gru 2012 |
|
|
Asahi
Moderator
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
wróci bez cunterka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:36, 19 Gru 2012 |
|
|
Pampero
Administrator
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Re: Pytanie |
|
Witam,
mam pytanie ile można mieć maksymalnie kart w ręku, ponieważ niektóre osoby mówią mi, że mogę mieć 7 w ręku maksymalnie i nie mogę mieć więcej i wtedy muszę je discardować.
Proszę o odpowiedź czy jest jakaś maksymalna ilość kart w ręku, a jeżeli tak to co trzeba zrobić z nadwyżką jej.
Jeszcze jedna ważna rzecz dotycząca Twojego pytania. Kończąc swoją rundę musisz mieć 7 kart w ręku, czyli nadwyżkę odrzucasz. W trakcie swojej rundy i rundy przeciwnika możesz mieć ile chcesz kart w ręku, dopiero w swojej fazie końcowej tury (end phase) a dokładnie w Cleanup Step`e discardujesz nadwyżkę kart.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:58, 20 Gru 2012 |
|
|
artq1406
Gamer
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
czy chromatic lantern dodaje do kazdego landu jeszcze jedną manę dodatkowo do mana poola, czy poprostu kazdy land jest kazdego koloru ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:06, 27 Gru 2012 |
|
|
Chmielu
Pros
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 329 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CK |
|
|
|
to drugie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:42, 27 Gru 2012 |
|
|
Elfin
Gamer
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 195 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Kielc |
|
|
|
Każdy Land dostaje dodatkową ability która pozwala zatapować go dla dowolnego koloru many. Dotyczy się to nie tylko landów produkujących manę ale i Np Evolving Wilds ktore normalnie many nie produkują. I tak w gwoli ścisłości landy same z siebie nie mają koloru pomimo faktu że produkują mane w okreslonych kolorach :3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:53, 27 Gru 2012 |
|
|
artq1406
Gamer
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
mam kolejne pytanie do was, jak działa Detention Sphere, czy exileuje rzucone już kreatury, czy przeciwnik przeszukuje bibliotekę, czy np nie może rzucać tych kart?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:52, 29 Gru 2012 |
|
|
Asahi
Moderator
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
z tego co ja rozumiem tą kartę, to exailu poddane są tylko karty o tej samej nazwie - jednej określonej przez rzucającego - będące w obecnej chwili w grze - wystawione na stole.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:55, 29 Gru 2012 |
|
|
Elfin
Gamer
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 195 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Kielc |
|
|
|
Kiedy Detention Sphere wchodzi do gry wybierasz cel inny niż Detention Spehere (nie chodzi tylko o nią samą ale też o dowolną inną sfere która jest już w grze). Wybrany cel oraz wszystkie o takiej samej nazwie co cel zostają zexilowane.
To co piszesz jest jak najbardziej poprawne; działanie obejmuje tylko to co jest aktualnie na stole. jesli po rozpatrzeniu efektu sfery wejdzie do gry permament o takiej samej nazwie to nie będzie już miało to na niego wpływu.
Co ważne: exilowane są wszystkie karty o wybranej nazwie czyli jeśli zarówno przeciwnik jak i ty kontrolujecie permanenty o danej nazwie to wszystkie pójdą na exile.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 0:47, 30 Gru 2012 |
|
|
artq1406
Gamer
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Kolejne pytanie do moich mistrzów.
Powiedzmy, że przeciwnik ma 4 [link widoczny dla zalogowanych] 2 z nich przemienione, które mają na sobie moje 2 [link widoczny dla zalogowanych] i 2 nie przemienione które nie mają na sobie żadnych enchantów. Wrzucam [link widoczny dla zalogowanych] (Pytanie do tej karty co oznacza miracle, bo poprzez brak zbieżności informacji nie jestem pewien co to oznacza) co się stanie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez artq1406 dnia Pon 0:13, 14 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 0:12, 14 Sty 2013 |
|
|
Chmielu
Pros
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 329 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CK |
|
|
|
1.Miracle to umiejętność która pozwala ci zagrać kartę za koszt miracla jeśli jest to pierwsza dobrana karta w turze.Jeśli zagrałeś z miracle to już nie dobierasz następnej.
2.Devastation Tide się odpali wróci 2 nieflipnięte delvery i 2 journeye a jak nie ma journeyi to wracają 2 delvery nieflipnięte
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 1:33, 14 Sty 2013 |
|
|
Elfin
Gamer
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 195 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Kielc |
|
|
|
Małe uzupełnienie Miracle: Za koszt Miracle możesz zagrać jedynie karte która jest piewszą dobraną kartą w danej turze ZANIM fizycznie weźmiesz ją na rękę i zagrywasz ją w momencie dobierania (Miracle pozwala także zagrać ten czar na Instancie więc nie przejmuj się że to np. Sorcery).
Co do Devastation Tide: Na stole są 2 Journeye (chowające 2 delvery) i 2 kolejne Delvery. Devastation cofa na rękę wszystko co jest na stole czyli Dwa enchanty i dwa zwykłe Delvery. Journey-e opuszczające gre położą na stos swoje ability wracające zexilowane delvery w formie podstawowej (bo gra nie zapamiętuje stanu permamentów przed Exile, więc wracają jako zwykłe). Devastation się kończy, Delvery wracają i koniec efektów do czasu dorzucenia czegoś nowego :3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 8:45, 14 Sty 2013 |
|
|
artq1406
Gamer
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Następne pytanie do moich mistrzów,
Chciałbym dowiedzieć się, jak dokładnie działa soulbond, dokładniej kiedy mogę parować crity, czy tylko gdy wchodzi crita z soulbondem, czy jak chcę. Jest to dla mnie i moich znajomych, kwestia sporna, więc będę wdzięczny jak ktoś mi to dobrze wytłumaczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:33, 23 Sty 2013 |
|
|
|