Autor |
Wiadomość |
Danthos
Nowicjusz
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce |
|
|
|
Pytanie.
Czy Sacriface zalicza się do śmierci?
np karta spark trooper
At the beginning of the end step, sacrifice Spark Trooper. Czyli
Czy jeżeli wrzucę na niego Gift of Immortality który wraca mi kreature która umrze to spark wroci?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Danthos dnia Wto 23:23, 11 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 20:21, 11 Mar 2014 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/GreenTech/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Asahi
Moderator
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Die oznacza put on the graveyard, sacrifice oznaczo to samo, wg mnie wróci ![Wink](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_wink.gif)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 8:50, 12 Mar 2014 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/GreenTech/images/spacer.gif) |
Elfin
Gamer
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 195 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Kielc |
|
|
|
Tak, sacrafice to też jest rodzaj śmierci jaką kreatura może zostać obdarzona .
I jak najbardziej Gift of Immortality sprawi że Trooper Wroci do gry. Z ty że pamiętaj żę Trooper poświęca się na początku End stepu. Jest to tutaj ważne bo Gift Wraca na kreature także na początku End stepu.W praktyce wygląda to tak że jeżeli poświęcasz z własnego efektu Troopera to gift go wróci do gry, ale ponownie się do niego podepnie dopiero w NASTĘPNYM end phase czyli w tym przypadku w turze przeciwnika. Cykl będzie się powtarzał dopóki cos innego nie ubije nieszczęsnego Troopera w jakiś inny sposób. Musisz jednak Pamiętać o tym aby wracać Gifta w odpowiednim momencie - cała tura to dość dużo czasu na to aby zapomnieć o trigerze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 0:29, 13 Mar 2014 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/GreenTech/images/spacer.gif) |
Danthos
Nowicjusz
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce |
|
|
|
Jeszcze jedno pytanie,czy Artefakty mają summoning sickness?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 1:06, 14 Mar 2014 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/GreenTech/images/spacer.gif) |
Asahi
Moderator
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Summoning sicknes mają tylko kreatury. Jeśli pytasz o artefakt kreaturę to tak ma ..... pozostałe nie mają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 8:50, 14 Mar 2014 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/GreenTech/images/spacer.gif) |
Elfin
Gamer
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 195 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Kielc |
|
|
|
'Summoning Sickness' nie pozwala atakować kreaturami których nie kontrolujesz od początku swojego upkeepu, ani aktywować ich zdolności wymagających Tapnięcia (czyli takich które w koszcie zdolności mają znaczek tapowania).
Artefakt który jest kreaturą jak najbardziej podlega pod tą zasadę.
Artefakt nie będący kreaturą jak najbardziej możesz tapnąć.
Artefakt który nie jest kreaturą ale w jakiś sposób stanie się nią podlega zasadzie summoning sickness.
Przykladowo taki Izzet Keyrune gdy wejdzie do gry możesz go tapnąć dla many. Ale jeżeli od razu zmienisz go w stwora to ani nie będziesz mógł nim zaatakaować ani nie będziesz mogł z niego ściągnąć many (bo jest już kreaturą i podlega pod zasadę).
Ponadto Zasada Summoning Sicness odnosi się do całego permamentu. Czyli Izzet Keyrune może się zmienić w krite i zaatakować w następnej turze bo będziesz ją kontrolował od opczątku swojego Upkeepu (nie jest istotne czy jest kreaturą czy nie).
Zmieniając artefakt w kreaturę nie wstawiasz nowego stworka do gry tylko zmieniasz cechy artefaktu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:16, 18 Mar 2014 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/GreenTech/images/spacer.gif) |
Danthos
Nowicjusz
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce |
|
|
|
Jak dokładnie działa karta Disrupting Shoal [link widoczny dla zalogowanych]
Co mogę nią skontrować i jak dokładnie to działa??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:43, 26 Lip 2014 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/GreenTech/images/spacer.gif) |
Mijagii
Nowicjusz
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce |
|
|
|
Mam pytanie. Jak działa Trample + DeathTouch?
Przykład 1.
Atakująca creatura 6/6 z Trample i DeathTouch zostaje zablokowana przez dwie creatury: 2/2 i 3/3.
W związku z tym, że wystarczy zadanie obrońcom po jednej ranie, atakujący przydziela po jednej ranie każdemu z obrońców, a pozostałe 4 obrażenia przydziela graczowi. Obrońcy giną. Gracz dostaje 4 rany. Atakujący otrzymał 5 ran wiec przeżył.
Chyba niczego nie pomyliłem?
Przykład 2.
Creatura 3/3 z Trample, atakuje przeciwnika.
Do obrony zostaje wyznaczona creatura 1/1 z DeathTouchem.
Atakujący przydziela jedno obrażenie creaturze i 2 graczowi.
Co dzieje się w takiej sytuacji?
a) Najpierw działa DeathTouch i tym samym atakujący (i obrońca) z miejsca giną, a atakowany gracz nie traci 2 punktów życia?
(atakujący padł na miejscu, bo zadziałał DeathTouch i już nie zdążył zadać obrażeń graczowi)
b) Atakujący zabija obrońce, zadaje 2 obrażenia graczowi, po czym ginie w wyniku działania śmiertelnego dotyku?
(atakujący padł po zadaniu graczowi 2 obrażeń).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:28, 27 Lip 2014 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/GreenTech/images/spacer.gif) |
jimmymax
Gamer
Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 131 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce |
|
|
|
Odpowiadając na twoje pytanie z trample + deathtouch. Jeżeli crita ma obie te statystki wystarczy zadać po jednym obrażeniu defending creaturom. Zgodnie z zasadami trample, aby kreatura zadała obrażenia graczowi musi zadać blokującym kreaturom "lethal damage" idąc dalej Deathtouch mówi, że wystarczy zadać 1 dmg, aby był "lethal". Jeśli chcesz uzasadnienia z ust Judge'a level 2 to proszę link:
https://www.youtube.com/watch?v=MgeHgzULU_s&list=PLvxA59vwMksqKGn639LMf6nZ9xy4yw9jh&index=54
A druga sytuacja to odpowiedź (b) jest poprawna. Combat damage oddawany jest w jednym momencie.
Polecam ci obejrzeć parę filmików z tego kanału, dość dobrze opisują zasady magica w prosty sposób.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez jimmymax dnia Nie 14:38, 27 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Nie 14:33, 27 Lip 2014 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/GreenTech/images/spacer.gif) |
Mijagii
Nowicjusz
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce |
|
|
|
Dzięki za info i link.
Chyba znajdę tam odpowiedzi na kilka kolejnych pytań ![Wink](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_wink.gif)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:16, 27 Lip 2014 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/GreenTech/images/spacer.gif) |
Elfin
Gamer
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 195 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Kielc |
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/GreenTech/images/quote_header.gif) | ![](http://picsrv.fora.pl/GreenTech/images/spacer.gif) | Jak dokładnie działa karta Disrupting Shoal [link widoczny dla zalogowanych]
Co mogę nią skontrować i jak dokładnie to działa?? |
First of all przepraszam za popóźnienia z odpowiedzią. niestety nieczęsto tu ostatnio zaglądam .
Karta podana przez Ciebie działa jak każda inna kontra z tym że tutaj musisz zapłacić dwie niebieskiej plus koszt czaru który chcesz skontrować. Tutaj jest prosto. Domyślam się ze największy problem jest z kosztem alternatywnym - zamiast płacić w manie możesz wyexilować sobie niebieską kartę z ręki aby skontrować czar i wtedy nie płacisz w ogóle żadnej many. niestety opcja ta jest dość problematyczna ponieważ wymaga od Ciebie wyexilowania karty o identycznym Converted mana cost co czar który chcesz skontrowac. jest to mało praktyczne bo w znaczny sposób ogranicza Ci możliwości ale to zawsze jakaś opcja rzucenia kontry gdy nie masz otwartej many.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:34, 11 Sie 2014 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/GreenTech/images/spacer.gif) |
|